سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مواد معدنی خاص NORDIC: کاهش هزینه های انرژی و صرفه جویی در سیاره

Specialist Minerals Nordic ، مستقر در اونکووسکی ، مواد افزودنی را برای تولید کاغذ و کارت تولید می کند تا مواد ضخیم تر ، سفیدتر یا براق تر شوند.

 

ویژه مواد معدنی نوردیک به طور غیرقانونی شروع به بررسی فرصت های کاهش هزینه های تولید و همزمان کاهش بار محیط زیست کرده است. یک راه حل در موتورهای با راندمان بالا یافت شد. این کارخانه دارای چندین موتور بزرگ است که در حال استفاده مداوم هستند. این یکی از بهترین شرایطی است که در آن موتورهای با راندمان بالا در لیگ خودشان قرار دارند.

 

هماهنگ کننده نگهداری منطقه ای SMN ، Esa Sllinen ، راه حل های صرفه جویی در مصرف انرژی را برای کاهش هزینه های شرکت محاسبه کرده است. نتایج چشمگیر است.

 

سولینن توضیح می دهد: "انرژی 97? از هزینه های چرخه عمر موتور را تشکیل می دهد ، بنابراین پتانسیل پس انداز قابل توجهی وجود دارد." تصمیمات مربوط به تهیه معمولاً صرفاً براساس قیمت خرید محصول صورت می گیرد. قیمت خرید یک موتور فقط 2? از کل هزینه ها است ، بنابراین استفاده از آن به عنوان معیار خرید منطقی نیست.

 

حتی یک موتور 11 کیلووات کوچک می تواند 920 یورو در هزینه های انرژی صرفه جویی کند

سلینن محاسبه کرده است که جایگزینی یک موتور IE2 با 75 کیلووات با موتور IE3 با توان معادل آن ، 1،138 یورو در سال را با نرخ 8،760 ساعت کار و قیمت انرژی 0.05 یورو در هر کیلووات ساعت صرفه جویی می کند.

 

تعویض یک موتور 4 کیلووات IE1 با یک موتور IE4 موجب صرفه جویی در سال 320 یورو در سال با همان تعداد کار و قیمت انرژی می شود ، در حالی که یک موتور 11 کیلو وات 920 در سال را در هزینه های انرژی صرفه جویی می کند.

 

با 200 کیلو وات موتور انرژی در هر سال 7400 یورو ذخیره می شود

به عنوان نمونه عملی ، کارخانه Specialty Minerals Nordic"s Enekoski دارای یک پمپ آب با فشار بالا است که در فرآیند ساخت استفاده می شود. در ابتدا موتور پمپ 315 کیلو وات بود و EFF1 را مطابق با یک راندمان انرژی منسوخ طبقه بندی کرد. موتور پشتیبان برای مهمترین موتور برای تولید ، یک موتور کلاس KFF 200 KW بود. این جفت موتورها با موتور 200 کیلووات IE4 جایگزین شدند. مبدل فرکانس قدیمی نیز جایگزین شد.

 

تعداد ساعات کار در سال همچنان 8،760 با قیمت انرژی 0.05 یورو در هر کیلووات ساعت بود. هزینه های انرژی سالانه 3،600 - 7،400 یورو با موتورهای IE4 VEM کم است. مدت بازپرداخت سرمایه گذاری به عنوان هفت سال محاسبه شد. انتظار می رود عمر سرویس موتور بیش از 20 سال طول بکشد.

 

تمیز کردن هوا با مواد زائد

وی ادامه داد: "نمونه دیگر راه حل سازگار با محیط زیست و کاهش هزینه ، پنکه گاز دودکش است. یک پنکه گاز دودکش مجهز به موتورهای IE3 VEM از دود ایجاد شده از فرآیندهای جدید تولید محصولات زیستی Metsä Fibre برای تولید محصول خود یعنی کربنات کلسیم استفاده می کند. ما در فرآیند کارخانه از زباله های Metsä Fibre استفاده می کنیم. سولینن توضیح می دهد: "هوای آنکووسکی تمیزتر می شود و از مواد اولیه استفاده می شود."

 

مدیر تولید Leivon Sähkö ، Seppo Hujanen از زنجیره Team VEM ، پشتیبانی از پیش زمینه عالی برای ترسیم نمودارها و محاسبات بهره وری انرژی را ارائه داده است. Hujanen و Sällinen هر دو شرکت های تولید کمی از پتانسیل پس انداز پس انداز صرفاً متحیر هستند. هنگامی که هزینه های انرژی را کاهش می دهید ، به طور خودکار کارهای مهمی را برای خوب بودن محیط انجام می دهید.

از سمت چپ: Esa Sällinen ، Speciale Minerals Nordic ، Seppo Hujanen ، Leivon Sähkö و موتور VEM IE4 منتظر نصب هستند.

 

پمپ HP منتظر نصب موتور IE4 است

 

پمپ فشار قوی ، که در آن موتور IE4 نصب خواهد شد.

D

 

 

مارکو هتسوئو از تخصص مواد معدنی نوردیک اندازه گیری نگهداری را در موتور IE3 فن های دودکش ها انجام می دهد.

 

VEM-IE3- موتور

 

فن گاز دودکش زباله را از آسیاب مجاور دریافت کرده و آن را به ماده اولیه تبدیل می کند. هوای اونکووسکی تمیزتر می شود و از مواد اولیه استفاده می شود.