سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت جهانی تونل در نروژ

VEM در حال تهیه موتورهای آتش سوز برای عمیق ترین و طولانی ترین تونل جاده زیر آب در جهان است.

 

این یک پروژه ترافیکی با ابعاد چشمگیر است. اگر همه چیز برای برنامه ریزی پیش برود ، تونل Ryfast در جنوب غربی نروژ چندین رکورد با طول کل 23.5 کیلومتر و عمیق ترین نقطه 290 متر از سطح دریا شکسته است.

 

این امر به طولانی ترین و عمیق ترین گذرگاه زیر دریایی دوقلوی تونل تبدیل می شود. دیتر ووهفارت از مرکز شایستگی VEM در مونیخ می گوید: "با چنین تونل طولانی ، تقاضا برای تهویه و ایمنی بسیار زیاد است." "کم کم به همین دلیل ، ما این را برای محصولات خود به رسمیت می شناسیم که پیمانکار Howden Axial Fans ، که از سال 2004 با آنها همکاری داشتیم ، بار دیگر تصمیم به سفارش موتورهای آتش سوز از VEM را گرفته است."

 

بیش از 200 موتور کلاس آتش F200 بنزین در طرفداران جت تونل گنجانیده شده است. یکی از ویژگی های قابل توجه این درایوهای IE3 با روکش خاص ، استفاده از یاتاقان های هیبریدی با توپ های سرامیکی است.

 

بیشتر در مورد موتورهای بنزین آتش بخوانید »

 

تونل در داخل کشتی

پروژه کلی به سه بخش تقسیم شده است. طول اصلی تونل Solbakk 14.3 کیلومتر است. از جنوب به سمت جنوب می رود ، تا زیر شبه قاره پیوند یابد تا شبه جزیره ای که در آن شهر صنعتی استاوانگر با سرزمین اصلی آن قرار دارد ، پیوند یابد. دو تونل دیگر با طول 5.5 کیلومتر و 3.7 کیلومتر زیر شهر خود استاوانگر اجرا می شوند. هر سه تونل این پروژه در سال 2019 به اتمام رسیده است.

 

صرفه جویی در زمان بسیار طولانی

مدیر پروژه پروژه Bernd Mötzing از Howden Axial Fans GmbH توضیح می دهد: "این کشتی به سرزمین اصلی حدود چهار چهارم ساعت طول می کشد و فقط در طول روز 45 دقیقه انجام می شود." "فایده و هدف این پروژه این است که ترافیک بتواند مسافت یکسان را فقط 20 دقیقه پوشش دهد."

 

پروژه تونل Ryfast در جنوب غربی نروژ در زیر شهر صنعتی استاوانگر اجرا می شود و پیوندی به سرزمین اصلی را فراهم می کند.