سفارش تبلیغ
صبا ویژن

VEMODIAC - موتور مانیتور در دنیای دیجیتال صنعت 4.0

نوآوری برای مدیریت دارایی های شما. افزایش کارآیی انرژی. تعمیرات قابل پیش بینی

VEMODIAC مرکز دارایی دیجیتال ما موتورهای شما را برای صنعت 4.0 مناسب می کند

میلیون ها موتور مستقیم (D.O.L) در سراسر جهان بدون نظارت کنترل می شوند. اپراتورها نمی توانند میزان مصرف انرژی فعلی را ردیابی کنند ، و از خرابی قریب الوقوع دستگاه مطلع نمی شوند. VEM یک سیستم ساده و جامع برای نظارت بر موتور ایجاد کرده است که شما را قادر می سازد موتورهای خود را با کارایی بیشتری انجام دهید.

 

اثربخشی بالاتر و در دسترس بودن واحدهای شما با نظارت موتور

از این نیاز ما VEMoDiAC را ایجاد کردیم که یک سیستم نظارت بر شرایط برای نظارت بر زمان واقعی موتورهای شما است. VEM از مزایای دیجیتال سازی استفاده می کند و آن را به دنیای پرانرژی موتورهای اصلی (D.O.L) هدایت می کند.

با تشکر از تجهیزات فردی VEMoDiAC می توان در یک شبکه دارایی که در آن هر موتور می تواند محلی و مستقل کنترل شود ، یکپارچه شد. این به اپراتور این امکان را می دهد تا در مراحل اولیه یک شکست قریب الوقوع را تشخیص دهد ، بنابراین هزینه های قابل توجهی را برای تعمیرات و یا تعمیرات بالقوه لازم صرفه جویی می کند.

 

VEMODIAC-SENS: نظارت بر شرط VEM

دقت اندازه گیری

واحد اندازه گیری مستقیم بر روی موتور نصب می شود. سنسورهای داخلی دارای بینش در زمان واقعی ، درجه بالایی از دقت در اندازه گیری توان فعال (<5? خطای اندازه گیری) و مطابقت با ISO 50001 هستند.

 

پایداری

پایداری با منبع تغذیه داخلی و انتخاب آگاهانه برای ساختن سیستم بدون منبع باتری تضمین می شود و منجر به ماندگاری طولانی مدت و کاهش کار کابل کشی می شود.

 

پیکربندی ساده و شهودی

فواصل انتقال داده به صورت جداگانه قابل تنظیم است.

 

راه اندازی از طریق NFC (برنامه موجود برای IOS و Android)

دسترسی آسان (RFID ، QR ، NFC)

ارتباط با دروازه از طریق WiFi

مانیتورینگ موتور VEMoDiAC

VEMODIAC-SENS باعث افزایش کارایی و در دسترس بودن دارایی شما می شود.

VEMODIAC-GATE

VEMoDiAC-Gate داده های اندازه گیری را جمع آوری کرده و آن را به VEMoDiAC-Visu منتقل می کند. در صورت تمایل می توان داده ها را فقط در محلی ارزیابی کرد.

 

ارتباطات: اتصال به اینترنت از طریق اترنت ، WiFi یا 4G

اتصال: حداکثر 254 دستگاه با یک VEMoDiAC-Gate قابل اتصال هستند

انتقال داده های اختیاری از طریق OPC-UA-Server

VEMODIAC-VISU

VEMoDiAC-Visu وضعیت واحد شما را نشان می دهد. پلت فرم cloud تمام داده های اندازه گیری جمع آوری شده توسط VEMoDiAC-Sens را ذخیره ، صادر ، نمایش و تجزیه و تحلیل می کند. الگوریتم های گسترده داده های اندازه گیری را ارزیابی می کنند و وضعیت فعلی موتور را تعیین می کنند. این اجازه می دهد تا برای کارهای تعمیر و نگهداری آینده برنامه ریزی شود.

 

VEMoDiAC-Visu در VEM-Service-Portal یکپارچه شده است. در آنجا می توانید جدیدترین و مهمترین اطلاعات در مورد سیستم درایو خود مانند نقشه ها ، مدل های CAD ، قطعات یدکی ، برنامه ها ، اعلان ها و زنگ های هشدار را داشته باشید.

 

 

 

مانیتورینگ موتور VEMoDiAC

 

در حال حاضر نمونه های اولیه آزمایش می شوند و این محصول تا پایان سال 2019 به بازار عرضه می شود.