سفارش تبلیغ
صبا ویژن

\شما من را دروغگو در تلویزیون ملی نامیدید\: صوتی که از مبادله وا

کاندیداها و دوستان دیرینه اظهارات عصبانی را قبل از تام استایر سلام سلامتی ناخوشایند انجام می دهند

 

مانوی سینگ

 

پنجشنبه 16 ژانویه 2020 03.57 GMTLast اصلاح شده در پنجشنبه 16 ژانویه 2020 05.06 GMT

سهام

148

0:19

 سندرز و وارن در پایان بحث و گفتگوهای پرتنش دموکراتیک ، دروغگو یکدیگر را صدا می کنند - ویدئو

سی ان ان صدای صوتی تبادل حساس بین الیزابت وارن و برنی سندرز را که پس از بحث و گفتگوهای دمکراتیک روز سه شنبه اتفاق افتاد ، منتشر کرده است.

 

پس از پایان بحث ، برنی سندرز دست خود را به الیزابت وارن کشید. وارن این کار را نکرد و دو کاندیدای مترقی ، که تا همین اواخر از انتقاد عمومی علیه یکدیگر اجتناب کرده بودند ، حرفهایی را مبادله کردند - که تاکنون غیرقابل شنیدن بودند.

 

 

دسته‌ای که نبود: اتحاد وارن-سندرز در مباحثه آزمایش کرد

 بیشتر بخوانید

روز چهارشنبه ، اندرسون کوپر CNN صدای این گفتگو را منتشر کرد.

 

وارن به سندرز گفت: "من فکر می کنم شما من را دروغگو در تلویزیون ملی خواندید."

 

ساندرز در پاسخ گفت: "بگذارید همین الان این کار را نکنیم." "شما مرا دروغگو خطاب کردید."

 

در همین حال ، تام استایر ، که به سختی بین دوستان و همکاران دیرپا گرفتار شد ، گفت: "من نمی خواهم در وسط قرار بگیرم ... من فقط می خواستم بگویم" سلام ، "برنی."

 

"بله ، خوب ساندرز گفت. "

 

بحث و گفتگو روز سه شنبه ، آخرین مسابقه قبل از تشکیل آیووا در ماه آینده ، برهم زدن بین این دو بیش از گزارشی که سندرز در یک نشست خصوصی در سال 2018 به وارن گفت که او تصور نمی کند یک زن بتواند در انتخابات سال 2020 پیروز شود.

 

سندرز با ابراز تردید این گفته را رد کرده است ، در حالی که وارن بیانیه ای منتشر کرده است که با وی مخالف است.

 

"از جمله مباحث مطرح شده این بود که اگر دموکراتها کاندیدای زن را معرفی کنند چه اتفاقی می افتد." "من فکر کردم یک زن می تواند برنده شود. او مخالفت کرد. من هیچ علاقه ای ندارم که در مورد این جلسه خصوصی بحث کنیم زیرا من و برنی درمورد اختلافات ما در زمینه پوندی مشترکاً مشترک هستیم. "

 

در جریان بحث و گفتگو روز سه شنبه ، ناظم CNN ، ابی فیلیپ ، از ساندرز خواست که پاسخ دهد.

 

سندرز گفت: "خوب ، به واقع ، من این را نگفتم."

 

وارن گفت که وی با "سندرز" مخالف است که یک زن نمی تواند برنده شود ، و خاطرنشان کرد که او تنها کاندیدای صحنه است که در 30 سال گذشته یک جمهوری خواه فعلی را مورد ضرب و شتم قرار داده است. وی افزود: "به مردان روی صحنه نگاه کنید - در مجموع 10 انتخابات از دست داده اند."

 

پس از بحث و گفتگو ، فعالان مترقی نگران این بودند که افزایش تنش بین وارن و سندرز می تواند لیبرال ها را تقسیم کند. یک فعال و نویسنده از قیاس ارباب حلقه ها استفاده کرد. Julian Brave NoiseCat ، یک نگهبان و استراتژیست برای thinktank Data گفت: "Frodo و Samwise به Mt Doom نزدیک می شوند ، و به جای این که مأموریت Darn را به پایان برسانند ، با یکدیگر می جنگند که در پایان روز ما باید Sauron را شکست دهیم." برای پیشرفت ، در مصاحبه ای با Democracy Now.

 

همسر ساندرز ، جین اومره ساندرز ، عواقب ماندگار شکاف را کمرنگ کرد. وی به خبرگذاری آسوشیتدپرس گفت: "پیام وحدت است." ما نمی خواهیم وارد این قلمرو شویم. ما فقط نمی خواهیم آن بازی را انجام دهیم. "

 

کمپین نه وارن و نه سندرز بلافاصله به درخواست اظهار نظر در مورد صدای جدید پاسخ ندادند.

... ما از خوانندگان مانند شما می خواهیم تا سال جدید را در حمایت از روزنامه نگاری آزاد و مستقل Guardian کمک کنند. این یک دهه پرتلاطم در سرتاسر جهان بوده است - اعتراض ، پوپولیسم ، مهاجرت گسترده و بحران اوضاع جوی. گاردین در هر گوشه دنیا بوده است و با تحریک و سخت گیری و اقتدار در مورد بحرانی ترین وقایع زندگی ما گزارش کرده است. در زمانی که اطلاعات واقعی هر دو کمیاب تر و ضروری تر از همیشه هستند ، ما معتقدیم که هر یک از ما سزاوار دسترسی به گزارش های دقیق با صداقت در قلب خود هستیم.

 

شما در چهار ماه گذشته 9 مقاله خوانده اید. در بیش از 180 کشور در سراسر جهان ، بیشتر از هر زمان دیگری روزنامه نگاری ما را می خوانند و حمایت می کنند. و این تنها به این دلیل امکان پذیر است که ما انتخاب دیگری کردیم: گزارش خود را برای همه باز نگه داریم ، صرف نظر از اینکه در آن زندگی می کنند یا آنچه را که توانایی پرداخت آن را دارند.

 

ما استقلال سرمقاله خود را در مواجهه با تجزیه رسانه های سنتی تأیید کرده ایم - با بسترهای اجتماعی که باعث ایجاد اطلاعات غلط می شوند ، ظهور به ظاهر غیرقابل انکار صدای بزرگ و فناوری های مستقل که توسط مالکیت تجاری خرد می شوند. استقلال گاردین به این معنی است که می توانیم دستور کار خودمان را تنظیم کنیم و نظرات خودمان را ابراز کنیم. روزنامه نگاری ما عاری از تعصبات تجاری و سیاسی است - هرگز تحت تأثیر صاحبان میلیاردر یا سهامداران آن قرار نگرفته است. این ما را متفاوت می کند. این بدان معنی است که ما می توانیم بدون ترس قدرتمندان را به چالش بکشیم و به کسانی که کمتر شنیده می شود صدایی بدهیم.

 

هیچ یک از اینها بدون سخاوت خوانندگان ما قابل دستیابی نبود - حمایت مالی شما بدان معنی است که می توانیم تحقیقات ، متلاشیان و بازجویی ها را ادامه دهیم. این از استقلال ما محافظت کرده است ، که هرگز چنین بحرانی نبوده است. ما بسیار سپاسگزاریم

 

با ورود به یک دهه جدید ، ما به حمایت شما نیاز داریم تا بتوانیم روزنامه نگاری با کیفیت و باز و مستقل ارائه دهیم. و این در دراز مدت است. هر سهم خواننده ، هر چند بزرگ یا کوچک باشد ، بسیار با ارزش است. از Guardian به عنوان حداقل 1 دلار پشتیبانی کنید - و فقط یک دقیقه طول می کشد. متشکرم.