سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی امواج - ستاره ورزشی دبیرستانی با احساسات خود کشتی می گیرد

مأموریت رستگاری صمیمانه Trey Edward Shults مسیری غیرمنتظره را از طریق داستان مبارزات یک نوجوان در خانه و کلاس انجام می دهد

 

پیتر برداشو

پیتر برداشو

 

 @ PeterBradshaw1

پنجشنبه 16 ژانویه 2020 07.00 GMTLast اصلاح شده در پنجشنبه 16 ژانویه 2020 10.14 GMT

نظرات

11

در طناب ها ... کلوین هریسون جونیور در موجها.

 در طناب ها ... کلوین هریسون جونیور در موجها. عکس: مونیکا لک

Trey Edward Shults - هنوز هم فقط 31 ساله - بعد از اینکه همه ما را با هیجان بقای زنده مانده ای که در شب در سال 2017 به صدا در می آید ، همه را آزار داد ، بازیگر ساز تکسان - هنوز هم فقط 31 سال - بازی در حال حاضر چشمگیر خود را بالا می برد و درام در مورد یک خانواده آفریقایی آمریکایی آفریقایی در میامی بازی کنونی خود را تحت تأثیر قرار می دهد. این یک نمونه از رستگاری است ، و در مورد نوعی طنین روحانی یا متافیزیکی بین زندگی ناخوشایند دو خواهر و برادر است.

 

در جشنواره های فیلم در سراسر جهان ، Waves قبلاً از یک رویکرد تجربی ، ضد روایت و داشتن یک امتیاز ممتاز از عکس ها ، صحنه ها و حالات بیش از قصه گویی منظم ستایش شده است. در واقع ، این گمراه کننده است. این فیلم از نظر خطی معمولی کاملاً خوانا است. اما آنجا که می رود ، چگونه به آنجا می رسد و چگونه دوباره بر می گردد ، غیر منتظره تر است. یک امتیاز فوق العاده توسط ترنت رضنور و آتیکوس راس وجود دارد.

 

امواج دارای نقص هستند. برخی از انتقال های عاطفی ممکن است کمی اجباری باشد و شولتز ، یک خدمه سابق در فیلم های ترنس مالیک ، گاهی ممکن است کمی بیش از حد Malickian شود. فقط در عکس های محیطی که مردم دست خود را از پنجره یک ماشین در حال حرکت می گذرانند بسیار ارزشمند هستند و رویایی که کف دست هایشان را در باد تند و تند می پوشاند کف دست خود را از کف اتاق بیرون می کشد. فیلم دیگری که به وضوح به آن شباهت دارد ، مهتابی باری جنکینز است و گرچه کاملاً جاه طلبانه نیست ، اما موجها با روشی قابل مقایسه و هوشمندانه و دلچسب هستند.

 

FacebookTwitterPinterest

تایلر یک دانش آموز برجسته دبیرستانی است ، که خودآگاهانه برای عظمت در دانشگاه و در حال حاضر یک ستاره مشتاقانه از تیم کشتی این مدرسه ، به ریاست یک مربی متعصب و فریاد است که به ریاست یک مربی متعصب و فریاد است که همه آنها را به صورت متحد شعار می دهد: گرفته شده! من یک دستگاه جدید هستم! »وحشت فرقه این همه ، همراه با هوای نه چندان ظریف تیلر از اینکه از خودش راضی است ، ناراحت کننده است.

 

او با بازی کلوین هریسون جونیور بازی می شود و هوایی از استعداد مطیع تسلیم را با اشاره به چیزی مخرب و بطری به همراه دارد ، و نه همانطور که با یک نقش دبیرستانی مشابه در فیلم لووس انجام داد. تایلر برای رسیدن به اوقات فراغت والدینش ، برای همیشه درود می گوید که سلام و احوالپرسی را بر سر شانه والدین خود می رساند و در پایان روز مدرسه به خانه می آید ، و در طبقه بالا به اتاق خواب خود می رود تا کارهای خانه خود را انجام دهد یا شوخی کند. او با الکسیس (الکسا دمی) با همکار زیبای او آشنا شده و رابطه آنها هنوز در وضعیت سرخوردگی قرار دارد. با این حال آنها چقدر خوب یکدیگر را می شناسند؟

 

در حال حاضر ، مشکل واقعی تایلر پدر غیرقابل تحمل خواستار و تحمل او رونالد است: اجرای شدید استرلینگ K براون. رونالد در هر کاری به فرزند خود نیاز به تعهد مطلق دارد (در حالی که دختر خود را نادیده می گیرد) و اصرار بر پوچ بودن غم انگیز برای تمرین با او ، حتی او را به یک مسابقه بازو در یک شام خانوادگی به چالش می کشد وقتی تایلر تصور می کند پدرش را مسخره کند. (شاید او کمی شبیه پدر وحشتناک بازی بسکتبال رابرت دووال در The Great Santini باشد.)

 

مشکل پیش رو ... کلوین هریسون جونیور در نقش تایلر و استرلینگ K براون به عنوان پدرش در موجها.

FacebookTwitterPinterest

 مشکل پیش رو ... کلوین هریسون جونیور در نقش تایلر و استرلینگ K براون به عنوان پدرش در موجها. عکس: A24

رونالد با کاترین (رنه الیز گلدسببری) ازدواج می کند که مراقب تعادل در این خانواده است ، همه این را می دانند که پسر طلایی ستاره دانشجویی تایلر در حال جلب توجه اکسیژن به دور از خواهر آرام ، باهوش و خجالتی خود امیلی (اجرای دوست داشتنی از تیلور) راسل). اما مشکل جدی در پیش است. رونالد برای مدیریت درد باقیمانده از زانو آسیب دیده از مواد افیونی استفاده می کند و تایلر عادت دارد که اینها را از روی کابینت حمام سرقت کند تا از شانه نگران کننده خود استفاده کند. این فیلم نشان می دهد که او انکار را به ارث برده است ، یک حالت انکار تشدید و کمتر قابل کنترل از آنچه که رونالد به آن عادت کرده است ، اما - و نه به طرز وحشتناکی - او از شکنندگی و حتی مرگ و میر خود آگاه شده است به گونه ای که میانسالی اش بزرگان آموخته اند که نادیده بگیرند.

هنگامی که الکسیس متن مزاحم را برای او ارسال می کند ، زندگی تایلر از کنترل خارج می شود و یک درام موازی را در زندگی امیلی ایجاد می کند ، که برای یافتن ارتباط با همکلاسی لوک (لوکاس هجز) است ، که آخرین بار دیدیم که در کشتی با قانون کتک خورده ایم- شکستن خشونت توسط تایلر. هر چه دردسرهای امیلی را به خاطر تایلر رنج می برد ، از روابط او با لوک نجات می یابد ، و شولت نشان می دهد که داستان امیلی دارای نوعی همسان بودن معنوی مرموز با تایلر است. او عملکرد برخی از سکولار فضل الهی را انجام می دهد.

 

صحنه های بزرگی ، اجراهای بزرگ ، احساسات بزرگ در اینجا وجود دارد و مخاطبان باید آنتن های مجدد خود را برای این موارد مجدداً ارزیابی کنند ، به خصوص برای شوک خیره کننده ای که از نیمه راه به اینجا می رسد. امواج احساسات می توانند بسیار زیاد شوند ، اما با این حال آنها سرآمدگی می کنند.

 

• موجها در 17 ژانویه در انگلستان منتشر می شوند.

 

با شروع سال 2020…

... ما از خوانندگان مانند شما می خواهیم تا سال جدید را در حمایت از روزنامه نگاری آزاد و مستقل نگهبان کمک کنند. این یک دهه پرتلاطم در سرتاسر جهان بوده است - اعتراض ، پوپولیسم ، مهاجرت گسترده و بحران اوضاع جوی. گاردین در هر گوشه دنیا حضور داشته است و با سرسختی ، سخت گیری و اقتدار در مورد بحرانی ترین وقایع زندگی ما گزارش کرده است. در زمانی که اطلاعات واقعی کمیاب تر و ضروری تر از همیشه هستند ، ما معتقدیم که هر یک از ما سزاوار دسترسی به گزارش های دقیق با صداقت در قلب خود هستیم.

 

شما در چهار ماه گذشته 8 مقاله خوانده اید. در بیش از 180 کشور در سراسر جهان ، بیشتر از هر زمان دیگری روزنامه نگاری ما را می خوانند و حمایت می کنند. و این تنها به این دلیل امکان پذیر است که ما انتخاب دیگری کردیم: گزارش خود را برای همه باز نگه داریم ، صرف نظر از اینکه در آن زندگی می کنند یا آنچه را که توانایی پرداخت آن را دارند.

 

D

ما استقلال سرمقاله خود را در مواجهه با تجزیه رسانه های سنتی تأیید کرده ایم - با بسترهای اجتماعی که باعث ایجاد اطلاعات غلط می شوند ، ظهور به ظاهر غیرقابل انکار صدای بزرگ و فناوری های مستقل که توسط مالکیت تجاری خرد می شوند. استقلال گاردین به این معنی است که می توانیم دستور کار خودمان را تنظیم کنیم و نظرات خودمان را ابراز کنیم. روزنامه نگاری ما عاری از تعصبات تجاری و سیاسی است - هرگز تحت تأثیر صاحبان میلیاردر یا سهامداران آن قرار نگرفته است. این ما را متفاوت می کند. این بدان معنی است که ما می توانیم بدون ترس قدرتمندان را به چالش بکشیم و به کسانی که کمتر شنیده می شود صدایی بدهیم.

 

هیچ یک از اینها بدون سخاوت خوانندگان ما قابل دستیابی نبود - حمایت مالی شما بدان معنی است که می توانیم تحقیقات ، متلاشیان و بازجویی ها را ادامه دهیم. این از استقلال ما محافظت کرده است ، که هرگز چنین بحرانی نبوده است. ما بسیار سپاسگزاریم

 

با ورود به یک دهه جدید ، ما به حمایت شما نیاز داریم تا بتوانیم روزنامه نگاری با کیفیت و باز و مستقل ارائه دهیم. و این در دراز مدت است. هر سهم خواننده ، هر چند بزرگ یا کوچک باشد ، بسیار با ارزش است. از Guardian به عنوان حداقل 1 دلار پشتیبانی کنید - و فقط یک دقیقه طول می کشد. متشکرم.